Voordelen Loket

Voordelen van Loket.nl op een rijtje. VDGC administratie Zeist.

Loket.nl is een salarispakket van Van Spaendonck en werkt via het internet. Het is voor u als werkgever mogelijk om zelf via internet in te loggen in Loket.nl. Hierdoor heeft u als werkgever via internet zelf inzicht in uw salarisadministratie.

Daarnaast heeft Van Spaendonck enkele HRM-onderdelen aan Loket.nl toegevoegd, zodat u geen apart programma hoeft aan te schaffen om uw HRM-beleid vast te leggen.

Voordelen van Loket voor u als werkgever:

Ontwikkeld voor internet

Loket.nl is speciaal voor internet ontwikkeld. Hierdoor hoeft u geen aparte software aan te schaffen, maar maakt u gebruik van uw internetbrowser.

Overal en altijd bereikbaar

U heeft 7 dagen per week, 24 uur per dag, overal in de wereld toegang tot Loket.nl. Het enige wat u hiervoor nodig heeft is een goed werkende computer met internetverbinding.

Geen investering nodig

U hoeft niet te investeren in extra hardware of nieuwe software om gebruik te maken van Loket.nl. Onder 'Vereisten' vindt u de specificaties waar uw computer minimaal aan moet voldoen

Centraal beheer

Van Spaendonck beheert ongeveer 150 CAO's in Loket.nl en zorgt ervoor dat de regelingen uit deze CAO's correct in Loket.nl staan.
Daarnaast voert Van Spaendonck ook het onderhoud van Loket.nl uit, zodat u geen back-ups hoeft te maken of updates hoeft te installeren.

Tarieven

De tarieven voor de salarisadministratie worden gebaseerd op de onderdelen van Loket.nl die u als werkgever gebruikt. Onder 'Tarieven' vindt u meer informatie over de tarieven

HRM-onderdelen

Aan Loket.nl zijn verschillende HRM-onderdelen toegevoegd. Hierdoor heeft u de tools om een modern personeelsbeleid uit te voeren.
Onder 'HRM' vindt u meer informatie over de HRM-onderdelen.
Up-to-date informatie
U heeft als werkgever toegang tot de laatste informatie uit uw salarisadministratie. Daarnaast heeft u ook toegang tot de meest up-to-date stuurinformatie, zoals verzuimcijfers, leeftijdsopbouw, salarisontwikkeling, loonkostenontwikkeling en dergelijke.

Meerdere gebruikers

Het is mogelijk om bij u als werkgever meerdere gebruikers aan te maken, die elk een andere rol hebben. Hierdoor heeft u bijvoorbeeld als eigenaar volledige toegang tot de salarisadministratie, terwijl uw secretaresse via Loket.nl de ziekteverzuimadministratie uitvoert. Daarnaast kunt u afdelingen definiëren en per afdeling iemand toegang geven tot de HRM-onderdelen. 

Vereisten

Voor het gebruik van Loket.nl dient uw computer en uw internetverbinding aan een aantal eisen te voldoen. Daarnaast dient u ook de beschikking te hebben over Adobe Acrobat Reader.

Programma's

U dient minimaal de beschikking te hebben over Internet Explorer versie 6.0 en Acrobat Reader versie 6.0. 

Acrobat Reader wordt gebruikt om de bestanden die u uit Loket.nl ophaalt te openen.
 Het is echter raadzaam om de meest recente versie van beide programma's te gebruiken in verband met de veiligheid.

Internetverbinding

U dient minimaal een ISDN-verbinding te hebben, maar een kabel- of ADSL-verbinding werkt beter.
 Des te sneller uw verbinding is, des te sneller Loket.nl zal werken.




Ondernemend samenwerken

Wanner u vragen heeft of behoefte heeft aan meer informatie,, neemt u dan gerust contact op met