Financiële administratie

Een partner nodig voor de financiele administratie? VDGC administratie Zeist helpt u graag verder.

Uw financiële administratie is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Naast wetgeving op het gebied hiervan, is het noodzakelijk om het financiële reilen en zeilen van uw bedrijf vast te leggen op een geordende en overzichtelijke wijze. Inzicht in de financiële gegevens moet u te alle tijde hebben of kunnen krijgen, en het opvragen van de cijfers kan worden geautomatiseerd tot één druk op de knop.

Financiële administratie is meer dan alleen het invoeren van bonnetjes en het verwerken van facturen. Naast deze noodzakelijke werkzaamheden die worden verwerkt in de boekhouding, heeft u zeer waarschijnlijk ook behoefte aan periodieke rapportage. Enerzijds intern, om inzicht te krijgen in de gang van zaken, anderzijds extern, om belanghebbers te kunnen voorzien van financiële informatie over uw bedrijf.

VDGC kan u voorzien in boekhouding en rapportage. Er wordt op uw persoonlijke wensen ingespeeld terwijl wij de kwaliteit, wetsgeldigheid en overzichtelijkheid continu in de gaten houden. U kunt hierbij kiezen voor het volledig uitbesteden van de administratie. Daarnaast kunt u kiezen voor het deels zelf verwerken van de administratie waarbij VDGC een adviserende en controlerende rol inneemt.

Tot slot is de loonadministratie één van de onderdelen van uw financiële administratie. De loonadministratie moet overzichtelijk zijn voor zowel uw medewerkers, als voor uw administratieve personeel.  VDGC biedt onder andere online salarisadministratie aan als onderdeel van haar full-service dienstverlening.

Mocht u interesse hebben naar onze werkwijze op het gebied van financiële administratie, neem dan gerust contact op met één van onze medewerkers.




Ondernemend samenwerken

Wilt u meer informatie over de financiële administratie? Neem dan contact op met:



Marjolein Taylor


telefoon  030-6923024

email  m.taylor@vdgc.nl