Klanttevredenheid VDGC



30 augustus 2017
Bron: VDGC

VDGC heeft de eerste resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek binnen gekregen en we voelen ons gevleid door de hoge waardering die de betrokken relaties aan onze dienstverlening hebben toegekend.

Sinds begin dit jaar heeft VDGC een traject van klanttevredenheidsonderzoeken opgestart. Op basis van een steekproefsgewijze selectie uit het klantenbestand heeft VDGC nu inmiddels een vijftigtal klanten benaderd voor het invullen van een korte vragenlijst en wij waren zoals gesteld uitermate content met de ingevulde waarderingen.

Klanttevredenheid

...Een rapport waar je mee thuis kunt komen!

Vooral onze afdeling Loonadministratie komt goed uit de bus. Een compliment aan Caroline Koops en Ellen Krassenburg die deze afdeling bevrouwen.
Maar ook de tevredenheid over algemene zaken ligt erg hoog. Met name op het onderdeel partnership en de vertaling van de behoeften van onze relaties worden als sterk beoordeeld.

Klanttevredenheid

Naast een beoordeling van de verrichte werkzaamheden werd er ook gevraagd naar aanbevelingen waar we onze dienstverlening mee kunnen optimaliseren. We hebben op die manier diverse nuttige tips mogen ontvangen. VDGC streeft altijd naar optimalisering van de dienstverlening aan onze relaties. ‘Goed’ is voor ons niet per definitie ook meteen ‘goed genoeg’.
Mocht u als VDGC-relatie ook deel willen nemen aan het onderzoek, neemt u dan even contact op met Hans van Dijk, Christiaan Verhoef of Ron Tuijnman – allen te bereiken via ons centrale nummer 030-6923024.

« terug



Ondernemend samenwerken

Direct een afspraak maken?

    030 - 692 30 24

    contact@vdgc.nl